WWW.SWIATGRY.PUN.PL

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-06-22 16:12:28

myM.

http://img176.imageshack.us/img176/3900/administrator1vd4.jpg

Zarejestrowany: 2008-06-18
Posty: 19
Punktów :   

To i owo o grze

– internetowa gra RPG, tzw. Massive Multiplayer Online Role Playing Game - w skrócie MMORPG. Twórcą gry jest niemiecka grupa programistów GameFOrge GmbH. Gra jest równolegle rozwijającą się kopią innej wersji gry MonstersGame grupy programistycznej RedMoon Studios. Obecnie gra BiteFight ma 25 serwerów w Polsce (najnowszy, 25 serwer został uruchomiony w maju. 2008 roku około godziny 17:00 ). Wraz z pojawieniem się 23 serwera został dokonany upgrade gry na wszystkich pozostałych serwerach do wersji 0.3a. Rejestracja w grze jest darmowa, jednak gracze mają możliwość wykupienia konta Premium.

Dnia 1 kwietnia 2008 został dokonany upgrade gry na wszystkich serwerach do wersji 0.35.

W chwili obecnej polska wersja gry funkcjonuje pod patronatem Onetu.

Gracz może się wcielić w jedną z dwóch ras - Wilkołaka lub Wampira. Zdobywa umiejętności, trenując i polując na ludzi i innych graczy (tylko przeciwnej rasy). Rasy Wilkołaków i Wampirów niczym się nie różnią od siebie, poza tym, że Wilkołaki dzięki polowaniom zdobywają mięso, a Wampiry krew. W grze polując i pracując na cmentarzu zdobywa się punkty doświadczenia. Co kilkanaście (później przeradza się to w kilka tysięcy) punktów przechodzi się na wyższy poziom - zdobywa się lepszą posadę na cmentarzu. Gra jest ciągle aktualizowana i wykryte błędy są usuwane. W grze nie są wyświetlane żadne animacje, gracz jest o wszystkim informowany za pomocą tekstu. Gra jest we wczesnym stadium rozwoju, kilka błędów nie zostało jeszcze usuniętych.






Update polskiej wersji gry

W poniedziałek 14 sierpnia 2006 dokonano pewnych zmian oraz uaktualnień w grze. Z powodów technicznych, konieczne było zresetowanie wszystkiego co było nabywane za złoto (umiejętności, poziomy kryjówki, bronie, mikstury). Właściwie nie zmienione zostały tylko poziomy postaci. Oficjalny komunikat podał że w grze zostały zmienione:

    * Skrypt walki - wyeliminowano błędy przez które można było przegrać z postacią o niższym poziomie i słabszych umiejętnościach.
    * Zostało wprowadzone 25 nowych broni, wszystkim broniom zmieniono nazwy oraz obrazki.
    * Przywrócono wartość złota (usunięto z gry złoto zdobyte przez bugi).

A 28 lutego 2007 wprowadzono kilka nowych rzeczy.

    * Kamień Przemiany: Pozwala na zmianę rasy. Kosztuje 50 Piekielnych Kamieni.
    * Indywidualny obrazek postaci: W czasie walki zamiast znaku rasy widać obrazek swojej postaci. Widać na nim zbroję, która dana osoba ma na sobie, a inne sprawy, tzn. oczy, pozycja postaci, itp. można zmienić, gdy ma się konto Premium. Bez niego obrazek generowany jest losowo.

30 stycznia 2008 wprowadzono:

    * Pozycja w statystykach wyświetlana w podgladzie
    * Pozycja w statystykach klanu wyswietlana w podgladzie
    * Nowy filtr w statystykach : Rasa
    * Lista członków klanu : "zdobyte złoto" "stracone złoto"
    * Wyświetlanie w statystykach skrócone do 10 znaków
    * Czas serwera wyświetlany w menu
    * Polowanie na ludzi: zmiana czasu na punkty akcji
    * 4000 znaków w opisie postaci
    * 4000 znaków w opisie klanu
    * Możliwość jednorazowego zakupienia wiekszej ilości miksturek [1x ,5x ,10x]
    * Możliwość uzycia spacji w nazwie klanu
    * Możliwość anulowania pracy na cmetarzu
    * Piekielne kamienie : możliwość znalezienia podczas polowania na ludzi
    * Możliwość dodania 3 nowych rang w klanie
    * W przypadku nie znalezienia przeciwnika : przycisk "spróbuj jeszcze raz"
    * Urlop [min 2 dni max 30]

1 kwietnia 2008 wprowadzono:

    * nowy obraz miasta
    * nowy wygląd kryjówki postaci i klanu
    * system Quest'ów
    * możliwość zmiany nicka
    * polowania na Demony
    * rozwinięte statystyki
    * rozszerzony ranking
    * w mieście pojawiły się nowe lokacje
          o Tawerna
          o Grota
          o Targowisko
          o Biblioteka
          o Sklep VooDoo

Bitwa

Walki w założeniu autorów miały opierać się na zasadzie: silniejszy wygrywa. Jednak w czasie gry są widoczne odstępstwa od tej zasady. Każde wyszukanie przeciwnika kosztuje 1 sztukę złota. Walka trwa 3 rundy, lub do momentu gdy zdrowie jednego z walczących spadnie poniżej 10 punktów. Nie można atakować przeciwnika, którego zdrowie wynosi mniej niż 25. Członków przeciwnej rasy można atakować co 15 minut (Konto Władca Cieni - co 5 minut).

Atrybuty w grze

Siła: Odpowiada za to ile zadasz punktów obrażeń podczas walki.

Obrona: Zmniejsza ilość punktów obrażeń jakie przeciwnik Ci zadaje.

Zwinność: Dzięki niej podczas walki masz większe szanse na trafienie przeciwnika, lub uniknięcie ciosu.

Wytrzymałość: Decyduje o tym, jak szybko zregenerują się stracone punkty życia.

Charyzma: Zwiększa prawdopodobieństwo znalezienia bardziej "nadzianego" przeciwnika w wyszukiwarce losowej oraz zwiększa szanse na zadanie dwóch ataków pod rząd. Szansa osoby z większą charyzmą na niego oblicza się w sposób: '[większa charyzma]-[mniejsza charyzma]=[szansa[%]]'. Gracz z mniejszą charyzmą nie zadaje go.

Doświadczenie: Informuje Cię o tym ile masz doświadczenia i ile potrzebujesz, aby przejść na kolejny poziom.

Zdrowie: Pokazuje aktualny oraz maksymalny poziom punktów życia.

Polowanie na ludzi

Wykonując je, tracimy 10 sztuk złota. Podczas tej czynności atakujemy ludzi, co daje nam; złoto, łup (mięso lub krew) oraz punkty doświadczenia. Podstawowe źródło zdobywania mięsa/krwi, złota i punktów doświadczenia; ale istnieje ryzyko potknięcia się i zmarnowania czasu jaki wykorzystaliśmy na polowanie (dotyczy to polowań na 10 i 20 minut). Dziennie czas przysługujący na polowanie to 2 godziny (Konto Premium - 4 godziny). Ilość zrabowanych dóbr zależy od wielkości miasta, w jakim przychodzi polować. Jest to wybierane losowo, więc można trafić na małą wioskę i zdobyć niewiele, ale można też trafić na duże miasto i wiele zyskać. Wielkość miast jest zależna od poziomu rozwoju drogi - im wyższy poziom, tym szansa na trafienie dużej wioski jest większa. Na polowaniu można też znajdować Piekielne Kamienie, ale zdarza się to bardzo rzadko.

Kryjówka

Można w niej rozwijać cztery budynki:

Domostwo:

Pozwala budować inne budynki (poziom pozostałych budynków nie może być wyższy od poziomu domostwa) i zmniejsza ryzyko wyszukania przez innych graczy, korzystających z "wyszukiwarki przeciwników". Max. poziom 11

Mur:

Wspomaga obronę podczas ataku na gracza. Max. poziom 6

Droga:

Od jakości drogi zależy wielkość miasta, w którym polujemy. Max. poziom 6

Otoczenie:

Zmniejsza szanse wykrycia przez potencjalnych rywali, zwiększa prawdopodobieństwo, że przeciwnik potknie się i nie wyprowadzi ataku. Max. poziom 6

Oraz 3 dodatkowe funkcje:

Skrzynia skarbów:

Możesz ukryć w niej część złota przed Twoimi wrogami. Chroniona jest równowartość 24 godzin pracy na cmentarzu dla danego poziomu. Jeśli np. masz poziom 31, skrzynia chroni 15360 sztuk złota. Pieniądze uzyskane z pracy na cmentarzu, polowań na ludzi i walk z przeciwnikami automatycznie "wkładane" są do skrzyni. Nie musisz nic robić aby je do skrzyni "włożyć" lub je z niej "wyjąć". Jeśli przy poziomie 31 z pracy, polowań itd. uzbierałeś 15360 sztuk złota lub mniej to jeśli ktoś cię napadnie - nie zabierze ci ani jednej sztuki złota. Jeśli uzbierałeś 16360 sztuk złota i ktoś Cię napadnie - zabierze ci około 100 sztuk złota (lub mniej - lub więcej).

    * Ile złota chroni skrzynia:

    * Poziom 1-2= 960 sztuk złota

    * Poziom 3-6= 1920 sztuk złota

    * Poziom 7-14= 3840 sztuk złota

    * Poziom 15-30= 7680 sztuk złota

    * Poziom 31-62= 15360 sztuk złota

    * Poziom 63-126= 30720 sztuk złota

    * Poziom 127-254= 61440 sztuk złota

Gargulec:

Zwiększa Twoją obronę o 30%, ale tylko wtedy, kiedy to ty jesteś atakowany.

Księga Przeklętych:

Zwiększa Twój atak o 30%, ale tylko wtedy, kiedy to ty kogoś atakujesz.

Każda z dodatkowych funkcji kosztuje 20 Piekielnych Kamieni i trwa przez 4 tygodnie, czyli przez 28 dni.

Miasto [edytuj]

W mieście możemy kupować i sprzedawać bronie oraz przedmioty, a także pójść na cmentarz. Ceny z np. +20. to ceny, do których musimy jeszcze dopłacić pewną ilość Piekielnych Kamieni.

KUPIEC
Uzbrojenie
Nazwa Broni     Atrybuty     Cena kupna     Cena sprzedaży     Wymagany poziom
Obilerema     Siła +2     53     13     2
Hitchichu     Siła +3     154     39     3
Vesmim     Siła +3     154
+20     39     3
Kalima     Siła +4     326     81     4
Alegro     Siła +6     634     158     4
Ikafati     Siła +8     1.264     316     5
Amakir     Siła +11     1.264
+20     316     5
Arvoyeme     Siła +9
Obrona -2     1.717     429     6
Traimam     Siła +8
Obrona +3     2.051     513     7
Doyruma     Siła +9
Obrona +2     2.615     654     8
Mathilda     Siła +10
Obrona +3     3.614     903     9
Dracantra     Siła +14
Obrona -4     5.689     1.422     10
Zanmatou     Siła +12     5.667     1.417     12
Tokugawa     Siła +16     5.667
+30     1.417     12
Rondra     Siła +14     7.838     1.960     13
Golgari     Siła +11
Obrona +4     7.585     1.896     15
Balmung     Siła +15
Obrona +3     12.614     3.154     17
Ragnarok     Siła +18
Obrona -1     15.941     3.985     18
Ivaceman     Siła +12
Obrona +10
Zwinność +15
Wytrzymałość -5     19.289     4.822     20
Ritardando     Siła +20
Obrona -5     21.774     5.443     22
Aporari     Siła +16
Obrona +11     25.260     6.315     23
Okyme     Siła +10
Obrona +20     28.856     7.214     25
Hakama     Siła +14
Obrona +27     28.856
+30     7.214     25
Equubidero     Siła +25     41.442     10.360     27
Etaxalo     Siła +30     61.369     15.342     30
Friehgla     Siła +35     80.957     20.239     31
Demagulau     Siła +40
Wytrzymałość -10     103.773     25.943     33
Krekona     Siła +40
Zwinność +20     124.567     31.142     35
Marsil     Siła +50
Obrona -10
Zwinność -10     160.599     40.150     37
Crissaegrim     Siła +50     185.288     46.322     40
Bogumors     Siła +67     185.288
+30     46.322     40
Yasutsuna     Siła +40
Obrona +30     193.457     48.364     42
Aguena     Siła +50
Zwinność +10
Wytrzymałość -10     204.958     51.240     44
Scramasax     Siła +40
Charyzma +40     251.199     62.800     47
Baselard     Siła +40
Obrona +30
Zwinność +20     250.917     62.729     50
Shamshir     Siła +42
Obrona +30
Wytrzymałość +15     276.063     69.016     53
Shotel     Siła +30
Obrona +50     281.601     70.400     55
Schiavona     Siła +30
Obrona +25
Zwinność +25
Wytrzymałość +25
Charyzma +25     306.073     76.518     57
Nodachi     Siła +35
Zwinność +90     319.419     79.855     59
Tabarzin     Siła +50
Wytrzymałość +40     336.026     84.007     61
Tabar     Siła +45
Zwinność +50
Charyzma +20     378.280     94.570     63
Chamkaq     Siła +40
Zwinność +50
Wytzymałość +60     385.121     96.280     65
Balbriggan     Siła +65
Obrona -50
Zwinność -20     400.278     100.069     68
RIPaxo     Siła +87
Obrona -66
Zwinność -26     400.069
+50     100.069     68
Langdebeve     Siła +60     438.921     109.730     70
Griever     Siła +70
Wytrzymałość -20
Charyzma -70     488.656     122.164     74
Glaive     Siła +30
Obrona -10
Charyzma +60     463.593     115.898     78
Corcesca     Siła +40
Charyzma +40     466.176     116.544     80
Fauchard     Siła +60
Zwinność -10
Charyzma -10     490.310     122.577     83
Voulge     Siła +60     562.098     140.525     87
Bardysh     Siła +40
Obrona +50     609.114     152.278     90
Brandestoc     Siła +70
Zwinność -30
Charyzma -10     687.248     171.812     93
Lentik     Siła +60
Zwinność +40     709.839     177.460     96
Astrim     Siła +80     978.861     244.715     98
Ekazim     Siła +50
Obrona +50
Zwinność +50
Charyzma +20     1.021.524     255.381     99
Tuxator     Siła +67
Obrona +67
Zwinność +67
Charyzma +27     1.021.524
+100     255.381     99
Mikstury
Nazwa Mikstury     Punkty życia     Cena kupna     Cena sprzedaży     Wymagany poziom
Mała uzdrawiająca mikstura     +50     100     25     1
Średnia uzdrawiająca mikstura     +125     200     50     3
100% Uzdrawiająca mikstura     +100%     0
+10     0     1
Mikstura obrony     Obrona +50%     1.000 +15     250     1
Mikstura siły     Siła +50%     1.500 +20     375     1
Hełmy
Nazwa Hełmu     Atrybuty     Cena kupna     Cena sprzedaży     Wymagany poziom
Ingina     Obrona +8     424     106     1
Shytan     Obrona +12     1.498     375     3
Ormoss     Obrona +16     1.988 +20     497     5
Sosul     Siła +5
Obrona +10     3.469     867     9
Rilque     Siła +8
Obrona +12     7.170     1.792     12
Mequa     Siła +14
Obrona +16     10.649 +30     2.662     15
Royer     Siła +10
Obrona +15     16.445     4.111     19
Worhin     Siła +12
Obrona +20     30.223     7.556     24
Tanond     Siła +19
Obrona +27
Siła +20%     39.617 +30     9.904     28
Envor     Siła +20
Obrona +22     63.684     15.921     32
Treing     Siła +25
Obrona +25     94.493     23.623     36
Orvris     Siła +40
Obrona +40
Siła +20%
Obrona +20%     138.149 +40     34.537     40
Zbroje
Nazwa Zbroi     Atrybuty     Cena kupna     Cena sprzedaży     Wymagany poziom
Bantorm     Siła +5     182     46     1
Ineys     Siła +8     863     216     3
Cayt     Siła +8
Siła +10%     729 +20     195     5
Erenthight     Siła +12
Obrona +10     5.280     1.320     7
Satul     Siła +15
Obrona +10     8.584     2.146     9
Marock     Siła +20
Obrona +14     10.295 +30     2.574     11
Pibyl     Siła +10
Obrona +20     14.578     3.644     13
Snyldd     Siła +10
Obrona +25     21.730     5.432     15
Norodia     Siła +14
Obrona +34
Obrona +20%     25.732 +30     6.433     18
Blarkim     Siła +15
Obrona +20     28.453     7.113     20
Sonit     Siła +18
Obrona +20     39.823     9.956     24
Rhytai     Siła +27
Obrona +27     49.607 +40     12.402     27
Heled     Siła +22
Obrona +20     60.846     15.211     30
Emlora     Siła +24
Obrona +20     73.624     18.406     33
Kurosa     Siła +35
Obrona +27
Obrona +20%     88.016 +40     22.004     36
Ghaif     Siła +25
Obrona +22     100.144     25.036     40
Teleca     Siła +25
Obrona +25     116.359     29.090     43
Usklad     Siła +34
Obrona +40
Siła +22%     140.018 +50     35.004     46
Warvor     Siła +30
Obrona +30     170.331     42.583     48
Ormdar     Siła +32
Obrona +30     189.054     47.264     50
Vesden     Siła +46
Obrona +40
Siła +25%
Obrona +25%     199.759 +75     49.940     50
Przedmioty
Nazwa Przedmiotu     Efekt     Cena kupna     Cena sprzedaży     Wymagany poziom
Gem metamorfozy     Zmienia rasę na odwrotną     0 +50     0     1

Piekielne Kamienie

Piekielne Kamienie, to rzeczy, które można kupić jedynie za prawdziwe pięniądze, np. wysyłając SMS-a, dzwoniąc, lub za pomocą kart płatniczych. Od 31 stycznia istnieje możliwość znalezienia piekielnych kamieni na polowaniu na ludziach.

Cmentarz

Na cmentarzu można pracować, zarabiając pieniądze oraz zdobywając doświadczenie. Pracując 8 godzin na poziomie 10, zdobywamy 1280 złota, czyli 12 lub 13 punktów doświadczenia. Im większy poziom postaci, tym więcej pieniędzy zarabia się za godzinę pracy.
Poziom     Praca     Wynagrodzenie za godzinę
1-2     Grabarz     40
3-6     Cmentarny ogrodnik     80
7-14     Mumifikator zwłok     160
15-30     Strażnik cmentarny     320
31-62     Kadrowy     640
63-126     Projektant nagrobków     1280
127-254     Budowniczy krypt     2560
255-510     Zarządca cmentarza     5120
511-1022     Dyrektor     10240

Klany
Gracze w Bitefight mogą zrzeszać się w "klanach". To czy klan będzie posiadał forum, stronę czy cokolwiek innego zależy tylko od chęci gracza. Żeby klan mógł przyjąć większą ilość członków, trzeba rozbudować kryjówkę, która kosztuje złoto, wpłacane przez członków na "konto" klanu. Wpłaconych pieniędzy nie da się odzyskać, a nikt, nawet lider klanu, nie może z niego wyjąć złota.

Statystyki
Widoczny w nich jest tysiąc najlepszych graczy z każdego serwera. Miejsce w statystykach zależy od zgromadzonego łupu (mięsa lub krwi). Są też kwalifikacje na podstawie liczby pokąsanych ofiar, (patrz: następne zagadnienie), poziomu, łupu, zwycięstw i porażek, a także uzbieranego złota. Jeśli dana postać nie kwalifikuje się w tysiącu najlepszych graczy, nie jest w stanie ocenić swojego miejsca w statystykach. Wtedy można sprawdzić swoje miejsce w ogólnych statystykach swojej rasy. Jeśli posiada się klan, to jego miejsce również będzie w statystykach ogólnych dla danej rasy.

Kąsanie ofiar

Jest to system, który pozwala na dodatkowe zdobywanie punktów przez graczy. Każdy gracz dostaje swój adres, na który każdy użytkownik Internetu, z wyjątkiem gracza, może wejść. Podając ten adres innym gracz może bez ryzyka strat w grze zdobywać małe ilości dóbr (łupu i złota).

Krytyka gry

System kąsania ofiar przyczynia się do powstawania spamu. Wielu graczy umieszcza swoje linki na różnego rodzaju forach internetowych, bądź rozsyłając masowo przez komunikatory. Często linki te są umieszczane w formie zakamuflowanej, wprowadzając odbiorców i innych użytkowników w błąd co do ich treści.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kod.pun.pl www.fctsianecki.pun.pl www.kupsztyl.pun.pl www.forumnowoscimedialne.pun.pl www.2a.pun.pl